-

سال1403 سال جهش تولید با مشارکت مردم


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۸ نفر

تعداد بازدید های کل : ۲۲۸۲۶۹ مورد

جلسه شبکه رسانه استادی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

چهارشنبه ٣ آبان ١٤٠٢ ساعت ٨:٤٤ ق.ظ   ( بازدید : 29 نفر )


جلسه شبکه رسانه استادی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی  با حضور اعضای کمیته رسانه و مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تاریخ 1/ 8 /1402

در دانشکده بهداشت برگزار گردید . 

درابتدای جلسه حجه السلام و المسلمین حاج آقا سید حسن سیدی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در  دانشگاه در مورد نقش اساتید در خصوص مسائل مختلف اجتماعی ،فرهنگی و پژوهشی جامعه اساتید و دانشجویان توضیحاتی ارائه دادند.همچنین دیگر اعضای محترم شبکه رسانه استادی به مسائل مهم جامعه اساتید و دانشجویان جهت اطلاع رسانی و افزایش اطلاعات پرداختند.

جناب آقای دکتر حسینی مسئول محترم کمیته رسانه در خصوص شرح وظایف اعضای شبکه رسانه استادی مسائلی را مطرح و در پایان مقرر گردید 

1-گروهی در شبکه پیام رسان ایتا با حضور اعضای محترم شبکه رسانه استادی و مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تشکیل گردد و هماهنگی بین اعضای محترم ، بررسی پیام ها و محتوای آموزشی در این گروه مطرح و مورد ارزیابی قرار گیرد.

2-کانالی در شبکه پیام رسان ایتا ایجاد و در صورت امکان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی در این کانال توسط اعضای شبکه رسانه استادی اضافه شوند.

3-مقرر گردید نماینده دانشکده دندان پزشکی پس از بررسی و تایید در جلسات شبکه رسانه استادی حضور داشته باشند.

4-مقرر گردید اعضای شبکه رسانه استادی در دانشکده های خود به شناسایی ظرفیت های سیاسی،اجتماعی،تربیتی و مذهبی اساتید پرداخته و معرفی گردند.

5-مقرر گردید اساتید کلیپ های محتوایی در خصوص مسائل پژوهشی،علمی،آموزشی،فرهنگی و تربیتی را از خود و دیگر اساتید محترم تهیه و در گروه اعضای شبکه رسانه استادی به اشتراک گذاشته و پس از تایید توسط مسئول شبکه رسانه استادی یا کارشناس مربوطه در کانال اساتید دانشگاه ارائه گردد.

 

6-مقرر گردید علاوه بر کلیپ های تولیدی، در واقع کلیپ هایی که توسط سایر اساتید دانشگاه و دیگر دانشگاه ها تولید می شود را نیز جهت افزایش اطلاعات و آگاهی پس از تایید در کانال اساتید قرار داد.

7-مقرر گردید اساتید محترم اخبار مرتبط با استادان دانشگاه را از جمله تبریکات،تسلیت ها،برگزاری همایش ها،فعالیت ها،فرهنگی،موفقیت،مسائل سیاسی و فرهنگی روز و... را در کانال اساتید ارائه دهند.

8-مقرر گردید در خصوص طرح تمدن ساز اطلاع رسانی لازم جهت ثبت نام اساتید صورت گیرد.

9-جناب آقای مهندس کاهانی طراحی یک نشریه الکترونیکی مخصوص شبکه رسانه استادی را مطرح و مقرر گردید پس از بررسی بیشتر توسط ایشان در جلسه دیگر مطرح گردد.

10- مقرر گردید جلسات شبکه رسانه استادی به طور دوره ای در حوزه های مختلفی از  دانشگاه برگزار گردد.

 


منبع : دفتر نهاد مقام معظم رهبری چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سردار سلیمانی: (۲۵۲۳ بازدید)
علت اختلافات در دین (۲۲۵۰ بازدید)
امام زمان(عج) (۲۱۲۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...